sköna tisdag.

jag kommer säkert få stryk för att jag skriver detta, men jag tycker faktiskt det är lite skönt med mulet väder. mycket för att jag sitter inne på ett kontor hela dagarna. idag går det dock lättare, då jag har mer att göra. arbetsmyra som man är känns det väldigt kul att vara sysselsatt.

just nu filar vi på ett schema som skall täcka de tjugo finaste dagarna vecka 20 till 25. någon som har väderprognosen kirrad för den perioden? hade varit uppskattat...

dagens konstaterande: alla känner alla. på ett eller annat sätt. och känner man ingen, känner man någon som känner någon. som jobbat med någon, som gått i skola med någon, som hånglat med någon i åre.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0