sovdags i högdalen.

efter en lång dag med runtrännande och sjukt mycket pyssel (ett utav fyra fotoalbum klart, efter si sådär åtta timmar) börjar mina ögon gå i kors. därför ber jag till vädergudarna och hoppas på fint väder imorgon, så att jag kan få tjäna lite pengar. sedan vore det faktiskt på tiden att vi körde igång det där picknickeventet någon gång. jag är sjukt sugen på bullar. och kubb för den delen... jag lovar att lämna besked imorgon, så att ni vet om, och i så fall vart, ni skall ta vägen! nu, sova.

dagens mest oroväckande: jag vet inte varför jag haft sådan otur, men i morse upptäckte jag att kylen stått öppen sedan jag vet inte när. antagligen sedan jag öppnade den senast. sedan glömde jag stänga av spisen idag, när jag skulle sätta mig för att äta. när jag gick för att diska luktade det lite konstigt, och jag stängde snabbt av gasen. jo men visst. gas, vet ni. inte bra att glömma på. vadan denna otur/slarvighet? jag fattar inget...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0