sovmorgon.

skönt. fick sova ut lite idag, dock för att jag skall jobba till ikväll. vi satsar alltså på picknick idag! det lutar åt ett besök i humlegården, men jag återkommer med exakt information när jag kommit till jobbet. nu, borsta tänder!

dagens drömmar: usch. inatt har jag drömt jättejobbiga drömmar. jag drömde t ex att jag körde bil, jättedåligt och jättefort. höll liksom på att köra av vägen. sen drömde jag att jag körde förbi en trafikolycka, där en tjej hade dött och hade huvudet hängandes ut genom bilfönstret. sjukt obehagligt.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0