städa städa städa.

fy helskotta vad jag är trött på min lägenhet. jag är inte den som är den, och egentligen väldigt tacksam, men just i detta nu skulle jag kunna döda för en lägenhet på kungsholmen. bor i en liten liten lägenhet, som saknar fläkt i köket, och är på första våningen. därför är typ allt i lägenheten täckt med ett lager matos hela tiden, som måste torkas bort, hela tiden. dessutom är min fina balkong täckt med grus jämt och ständigt. dessutom ligger den så långt ifrån mina kära vänner på kungsholmen, så att det känns som att vi glider ifrån varandra för varje dag som går. jag vill umgås. jag vill ha en liten en och en halva på kungsholmen. en liten liten en räcker bra. med fläkt. tack.
dagens se fram emot: kan just i detta nu bara se fram emot fredag. jag önskar att fredag inte var på fredag utan imorgon.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0