time for bed.

vilken härlig dag. massor att göra på jobbet. me like. sedan mötte jag upp med therese för att åka hem till mig en sväng. gissa om jag blev glad när även affe valde att göra oss sällskap! det var ju trots allt nästan fyra år sedan vi sågs sist. galet kul. ci åt och pratade. och pratade och pratade. det var oerhört roligt att ha dem båda här.
efter det har jag nu gjort allt annat än packat inför att spendera helgen i uppsala. så därför är det väl dags för att göra detta.
dagens mest onödiga: bryta en långfingernagel är varken snyggt eller särskilt behagligt.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0