ambitious.

känner mig ganska nöjd. kom till skolan för typ en kvart sen, en timme tidigare än nödvändigt alltså, och sitter nu här både först och helt ensam. gör en gigantisk utvärdering av utbildningen på internet, och är ganska nöjd med att slippa göra den ikväll. jag är så ambitiös. denna veckan kör vi igång ett journalistikblock, och jag är sjukt peppad. kommer blir en fullspäckad vecka dock. men det gillar vi!

dagens bullhit: jag åt havregrynsgröt till frukost. alla menar på att man blir så mätt av det. bullshit, säger jag. det har gått en timme, och jag är redan hungrig.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0