close to my skin. my ass.

just det. imorse bläddrade jag snabbt till sidan 16 i metro, med hopp om att få de ultimata tipsen på hur man håller sig varm i vinter med sin skinnjacka. jag blev sjukt bsviken när jag ser att moderedaktören kommer med tips i stil med "vira en halsduk runt halsen" och "ha en varm tröja under". no shit shirley, tänkte jag och kände mig oerhört snuvad på konfekten. var var den där übertunna med ack så superfunktionella specialtröja som jag hoppades på att hon skulle ha hittat? jaja, får se hur länge hennes 299-kronors halsband får hennes skin att inte bli knottrigt.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0