goodnight sweethearts.

tvätten är tvättad, nästan alla bananlådor nedbrutna och kastade, papper och fakturor sorterade och emelie ganska trött. jag bojkottade torktumlaren totalt, och kommer nu inte att lukta fotsvett på överkroppen. imorgon kommer jag dock förhoppningsvis lukta svett lite varstans, jag skall nämligen köra första träningspasset för första gången på typ tre månader. förhoppningsvis, dock. inget är helt säkert, med tanke på att det imorgon bjuds på heldag föreläsning, dokumentärmöte och så branschfest på imperiet på det. whop whop, kanske dags att sova då.

dagens sweethearts: det finns just nu väldigt många fina människor i mitt liv. vissa känner mig som sin egen bakficka, andra har jag precis fått glädjen att lära känna. sen finns det vissa som det kändes som att jag kände, men tydligen inte kände alls. dessutom finns det vissa som känns lite extra mysiga. i vilket fall som helst känns det väldigt bra just nu.

söker man på sweethearts på google bilder kommer denna fantastiska bild upp.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0