kick it.

tidig morgon. inte tidigare än vanligt kanske, men med tanke på att det kommer att bli en lång dag är det verkligen en tidig morgon. påväg till tunnelbanan rasslade mina skor i löven på trottoaren. jag ville så gärna tjoa till lite, och sparka dem all världens väg. men jag höll mig i skinnet. imorgon, kanske jag gör det. om de ligger kvar.

dagens glöm ej: imorse kom det upp en påminnelse i min mobil. det stod: "obs! glöm nu inte macka, banan, malåda, posta brev och skumpa." det är en ganska bra påminnelse att vakna till tycker jag.



comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0