powernap.

tänk om det fanns ett sätt att hålla energin uppe för att sitta och lyssna på en föreläsare i sex timmar utan att ögonen går i kors. jag kan verkligen inte fokusera, trots att jag sovit bra, ätit bra och duckit kaffe. jag skäms, för jag tycker verkligen att det är intressant egentligen. jag testar en powernap och ser om det funkar. en halvtimme kvar av lunchen.

dagens måste: jag måste verkligen komma igång med träningen idag, annars kommer det bara dra ut på tiden och aldrig bli av. jag sprang till tunnelbanan, och spottade nästan blod när jag kom fram. pinsamt. dessutom ser inte mina axlar ut som de gjorde för fyra månader sedan...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0