really really late night.

det blev ingen skumpa. jag och kristin blev 97% färdiga prick 00.00. då tyckte vi det var dags att stänga ner för dagen, för att hinna med sista tunnelbanan hem. en sak är säker; man skall aldrig skjuta upp saker. iallafall inte till sista stund. jaja, nog tjatat om redigering. jag är snortrött, och måste sova för att orka upp klockan 07.00 imorgon. pepp pepp!

dagens payback: det är tydligen inte så populärt att man går ur svenska kyrkan. när jag öppnade kuvertet med bekräftelsen i, skar jag mig så djupt att jag var tvungen att sätta handen för munnen för att inte skrika: "aaaah, papercut!" rakt ut och därmed väcka per.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0