rise and shine.

så var man på det igen. fem timmars sömn, och jag vaknade kvart i sju, av mig själv, och kunde inte somna om. ganska tacksamt när man har massor med morgonbestyr att stå i. som att skriva farsdag-kort till exempel. nu är iallafall jag på tunnelbanan, redo att visa upp vårt mästerverk. vi snackar "yrkesreportage scripta" med klippor som lena larsson och nicki martin framför kameran. om ingen gör vågen efter tomas super-avancerade titeltext är det jag som aldrig mer bakar kakor till klassen.

dagens hjärndöd: när jag försökte somna igår, hade jag en låt på hjärnan. en låt som spelats upp gång på gång på gång de senaste veckorna. låten är "i'm coming out" med diana ross. tog säkert tjugo minuter innan jag lyckades få ur den ur huvudet såpass att jag kunde somna...


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0