say my name.

school rocks. helt klart. även om alla blev tagna av dokumentären "heroin" och anders berggrens föreläsning, lättade lite vienettaglass upp stämningen. på vägen hem har regnet blött ner mitt hår och jag torkar det genom att rocka rundor till kitsuné maison compilation 2, med godingar som bloc party och jenny wilson i sköna remixar. i'm home alone då per besöker vår hemstad, och kan alltså dansa runt både halvklädd och sjungandes högt högt. lycka. nu skall här dock lagas mat. soppa. det är bra att äta när man är sjuk, har jag hört. (som vanligt måste ni klicka på bilden för att lyssna på det jag lyssnar på, i spotify.)



för allas trevnad vill jag även påpeka att jag har namnsdag imorgon. jag, lillasyster och så mamma faktiskt.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0