taste good.

detta har varit en helg med massor med god mat och sötsaker. i helsingborg har det öppnat ett ställe som heter pistachia. där kan man köpa allt möjligt, men godast är nötterna och glassen. det är som att dö och komma till himmelriket. på kvällen åts det trerätters på le cardinal. det serverades bland annat löjrom och créme brulé. helt makalöst gott. vi åt så mycket att vi mådde illa och fick åka hem. inte nog med det vankas det nu våfflor i köket. och så flygande jacob till middag. jag har med största sannolikhet gått upp de kilon jag tappade förra helgen då jag var så bakis att jag inte fick i mig annat än yoghurt och banan. kontrasternas helger, dethär.



comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0