dagens flashback:

när man bara skall sitta i skolan och redigera film, orkar man inte alltid klä upp sig. idag har jag t ex en gammal sweatshirt. det är dock inte vilken sweatshirt som helst. det är en sweatshirt jag sparade till (!) när jag bodde i london. min lön var långt under minimum den veckan, men jag ville så gärna ha tröjan. så jag sparade all dricks jag fick och rusade direkt till camden så fort jag fått ihop tillräckligt. ett impulsköp med förhinder, skulle man kunna säga. den är väldigt fin, och så väcker den såklart en hel del minnen...


comments
Postat av: Anonym

Den är så fin din tröja! :)



Ha det så bra så ses vi på tisdag och tack för att du vill anteckna åt mig, jag uppskattar det!



Puss och Kram

2009-10-08 @ 22:35:47
Postat av: Afson

ååhhh min favvo, den lånade jag jämt av dig ett tag, minns du det? =)

2009-10-14 @ 08:32:07

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0