using internet.

idag har vi filmat massor. andreas davidsson på kanal5.se är en klippa, och intervjun blev hur bra som helst. igår kväll verkade det som att intervjun vi gjorde med nicki martin saknade ljud, och vi kände oss grovt amatörmässiga. idag var dock ljudet tillbaka, och vi kan glatt konstatera att om bara inget skiter sig, kommer detta att bli två riktigt bra reportage. skönt.

nu jublar jag istället över mitt och per's nya internet. det är slut på långsamt mobilt bredband, och jag välkomnar snabb nedladdning och spotify. thank god for bredband.

dagens planer för helgen: på torsdag eftermiddag flyger jag ner till helsingborg. ska bli hur mys som helst! inget planerat mer än middag på le cardinal på lördag, sweet!



comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0