it's all about the money.

med tanke på att jag läser tv-produktion och då bör stödja upphovsmän och distributörer (betona "bör" med viss sarkasm, då de med all säkerhet tjänar bra mycket mer än vad jag får i studiebidrag) har jag blivit medlem på kanal5play.se. där kan man betala för att få se avsnitt av desperate housewives, grey's anatomy med mera som man missat. de svenska produktionerna är dock gratis. i vilket fall som helst har jag inte femman, varför jag tycker att detta är en ganska okej grej ändå. om man inte åker till claudia och får muffins och kaffe alltså.

dagens skönaste bild: fick ett sms i morse som fick mig att tänka på denna bild. ganska skönt med uppiggande meddelande i skyltfönstret!


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0