i've become my father.

kort dag i skolan. så förbannat skönt, för en gångs skull. efter att ha inhandlat dinkelmjöl inför morgondagens brödbak, gick jag inom second hand affären i högdalen (som för övrigt är en riktig second hand affär där skorna kostar 50 kronor och en snygg väska 35). jag prövade lite olika saker utan resultat, och gav upp. innan jag lämnade affären förvandlades jag till min far. jag hälsade hejdå till de två damerna genom att säga "då får jag tacka för vänligheten!" och gick.

nu sitter jag här hemma och pausar lite innan jag om två timmar skall åka in till stan igen. ett jäkla flängande. men öl och snicksnack tackar man ju inte nej till.

dagens outfit
: jag svor tidigare i veckan över att jag inte har en kort, snygg, enkel och svart kjol. fick en snilleblixt innan jag somnade igår, och kom på den perfekta lösningen: ta ett linne istället! sagt och gjort, och bra blev det!


comments
Postat av: Elisabet

Tja Sis!!



Hoppas ölen va god ikväll :)

Här e det du ska söka på youtube

jk wedding entrance dance



puss

2009-10-14 @ 21:05:45

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0