mätt i magen.

det är tur att vi har så bra möjligheter att värma våra matlådor här i skolan. lunchen blir en fröjd när man kan sitta ner, snacka och äta i en trevlig miljö. utan dessa faktorer tenderar jag att vilja lämna skolan för att äta ute, vilket jag absolut inte skulle ha råd med.

idag åt jag morotssoppa, mycket gott. bra grund när vi nu skall börja förbereda för våra bransch- och yrkesreportage.

dagens ge mig: jag hatar att frysa om fötterna. jag hatar när skorna läcker in, och tårna fryser till små isbitar. jag hatar att inte ha råd med dessa fantastiska stövlar från cat. tänk att lufsa runt i dessa med ett par smala jeans nedstoppade och en ullig vit tröja. ja tack.

klicka på bilderna för att komma till inköpssidan.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0