my few minutes of fame.

ja, ikväll är det dags! inte bara för säsongspremiär för desperate husewives, utn även säsongspremiär för kattis & company! programmet går på tv4 plus, klockan 21.00. jag vet att flera kommer ha svårt att välja, även jag, så för dem som hellre ser desperate först och mig stå och låtsaröra i köket i bakgrunden, visas kattis & company såklart på tv4 play.



dagens godaste: igår fick vi choklad, marabou premium med svartpeppar, i våra goodie bags. kan helt klart rekommenderas!

comments
Postat av: Linn

Åhh nu blev jag sugen på en Emelie update...Men jag kan tyvärr inte ikväll..Sov bort hela dagen så nu är jag tvungen att börja plugga..=( Men vad händer med allt? Lägenhet? Johan? Nyfiken serru..Puss

2009-10-06 @ 15:44:12
URL: http://tingelinglinn.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0