my life in boxes.

det är dags nu. dags att lägga sig i sängen och släcka lampan. släcka lampan och sova första natten i nya lägenheten. kommer kännas helkonstigt, men antagligen ganska skönt. ganska skönt att slippa en halvmeter till taket och ranglig stege innan läggdags.

en dag med ännu mera flytt, sängköp, nobelmuseet och mys med familjen. gubbängen är bra, men pizzan smakar faktiska inte lika gott här som i högdalen...

dagens bilder: såhär såg det ut innan vi började packa upp. hur det ser ut nu får ni se sen.


comments
Postat av: Henrik Teljfors

Vilken pizzeria åt du på? Det finns ju en bra och en dålig...

2009-10-19 @ 00:49:17
Postat av: emelie

hm.. den på hörnet bredvid restaurangen? en pytteliten pizzeria..

2009-10-20 @ 00:20:11
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/
Postat av: Henrik Teljfors

Ah det är den bra... :)

2009-10-20 @ 22:52:55
Postat av: emelie

eh, det vill jag ju tyvärr inte riktigt hålla med om... men men, alla är värda en andra chans antar jag...

2009-10-20 @ 23:32:07
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/
Postat av: Henrik Teljfors

Ah, det är den bra... :)

2009-10-20 @ 23:45:50
Postat av: Henrik Teljfors

Oj nu tjatade jag visst lite. Hmm vilken pizza tog du då? Jag tycker de flesta är bra även om jag visserligen oftast käkar pasta. Den med lax och spenat is to die for. Det kanske var lite överdrivet vid närmare eftertanke men den är riktigt god iaf.

2009-10-20 @ 23:47:52

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0