my new best friend.

vaknade lite senare än tänkt, men lyckades, tack vare att jag bestämt redan igår vad jag skulle ha på mig, hitta lite tid för ett snabbt inlägg. idag väntar föreläsning med johan ripås, vilket brukar vara mycket intressant. mer intressant skall det dock bli att träffa mina gamla matte c-brudar. har inte träffat sandra och nina sedan i somras, så vi har en del att ta igen... nu, downa kaffe och iväg.

dagens new best friend: hade tänkt lägga upp en bild på min outfit, men kom på att jag tog kort på min nya bästa kompis igår. han heter "potato peeler" och kostar 25 kronor på ica. den bästa potatisskalare jag någonsinn haft i min hand.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0