pack your bags, princess.

claudia har åkt hem. det var på tiden att vi sågs, för det har hänt så mycket som vi behövde prata om. inte minst är jag sjukt excited över henne och johans nya lägenhet, jag är även sjukt excited över helgens helsingborg-åk. imorgon tar jag flyget från arlanda 15.05, och landar i ängelholm 16.10. skall vara i skolan och redigera hela dagen innan det är dags att åka, därför måste jag se till att börja packa nu...

dagens prinsessa på ärten: jag är så sjukt lycklig. idag kom den snälla mannen vars lägenhet jag hyrde i andrahand innan, och lämnade två madrasser till mig. dessa två madrasser är de skönaste madrasser jag sovit på, och ligger nu ovanpå min nya säng. jag sover alltså på fyra madrasser. per kallar mig för prinsessan på ärten. låter helt okej i mina öron. jag kommer att sova så gott.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0