tröttmys.

lagom trött efter dagens inspelning. lyckades dock peta i mig en påse minimorötter och så en kolapaj på det. känner mig därför bra mycket piggare i magen. och det tackar vi för. imorgon är det nämligen dags för skola igen, redovisning av veckans omvärldsbevakning (som jag presenterar själv då min wing-woman är malmö) och deltagande som publik i tinas cookalong. jag kommer snart falla i bitar om jag inte samlar mig lite. nu, åtta timmars sömn. på tiden!

dagens mysigaste: dessa pyjamasbyxor med svampbob fyrkant fick jag av lillasyster för en tid sedan. det är hett hett i lägenheten, vilket i och för sig är skönt, men lite väl hett för långa byxor. tack, lillasyster!


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0