up.

som vanligt helt slut. lite ångest över att inte ha bloggat på över 24 timmar. men så var det ju också min pappas 60-årsdag. det började med skola och intervju/bildstock på filmhuset. mat-tina är ganska snygg utan smink. efter det snabbt till familjen hotell, med ilfart hem till gubbängen för att säga hej till per och byta om. sedan ännu snabbare tillbaka till hotellet.



födelsedagsmiddag intogs på sonjas grek på bondegatan på söder. mycket gott till bra pris. för att inte tala om personalens vänlighet och alla speglarna på toaletten. iallafall. efter middagen begav vi oss i samlad trupp till hötorget för att kolla på filmen "up" i 3d. en riktig upplevelse må jag säga! de måste ses, i 3d. jag tror att jag bara ska kolla på film i 3d på bio framöver. nu är jag dock hemma igen, och måste sova. tidig uppstigning imorgon!



dagens p.s!: min fina nya flatmate har flyttat in alla mina grejer till mitt rum, och nästan bäddat min säng. gulligt. för övrigt har jag fått det stora rummet, för jag har mest grejer.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0