you will be the death of me.

jag är så lycklig. ja, jag har precis betalat 1340 kronor till sl, och mitt konto börjar tömmas. men nej, det stoppar inte mig från att följa med min klasskompis till hovet den 24 oktober och kolla på muse. jag är helt lyrisk över att hans vän säljer sin biljett till mig, då biljetterna är slutsålda, såvida man inte vill betala det dubbla priset, minst. jag kan inte förstå det, jag skall se muse. nästa vecka. jag dör.


dagens tankar om tid: idag är det en månad sedan det var den 12 september. känns konstigt långt borta, som att det gått ett halvår och hela livet tagit en ny vändning. galet.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0