bästa uppåttjacket.

vilken dag! helt slut, men totalt jävla nöjd. det kan, den närmaste framtiden, eventuellt låta som jag går på någon form utav uppåttjack. med tanke på hur taggad, galen och helt enkelt uppåt, jag låter. helt ärligt skulle jag vilja säga att jag gör det. för det finns inget bättre uppåttjack (vad jag vet) än ren och skär lycka. lycka över att ha hamnat, hittat och känna att allt är rätt.

efter en heldag med info, fotografering och föreläsningar, gav vi oss av mot frihamnen. där satt vi i publiken till "vem kan slå filip och fredrik?". då jag inte vill avslöja något, lägger jag bara upp ett fåtal bilder och avslutar inlägget med att erkänna att avsnittet blir otroligt spännande.

blåsboll var en utav grenarna...

hela klassen var taggad. (bild lånad från söt klasskamrat)

det bjöds på korv, glass och läsk.

...vilket var mycket, mycket uppskattat.

väldigt mycket folk hade samlats för att se utmanaren utmana filip och fredrik


dagens citat: såklart bjöds på det en hel del roliga kommentarer och felsägningar. helt klart roligast var dock följande ordväxling som uppstod då felix härngren försöker få på en blå gummihandske på handen.

filip: är du bra på att trä på en kondom felix?
felix: ja, jag har fyra barn. jag har aldrig gjort det...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0