dagens boktips:

här sitter jag och småsomnar i min sköna soffa. dricker te och läser anthony kiedis självbiografi. boken är skriven tillsammans med larry sloman, och även om jag bara kommit knappt halvvägs, är jag hooked. jag läser den på engelska, och jag läser lite då och då. det är säkert enlingt många en typisk rock-biografi, men jag tycker att anthony bjuder på mycket beskrivande historier som fångar min uppmärksamhet på precis det sätt jag behöver. det är alltså inte boken som får mig att somna, tvärtom. nu skall jag dock krypa upp i sängen, men bara för att läsa lite till...


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0