dagens good-will:

en timme efter att jag pratat med nico på ica supermarket högdalen, och han berättat att en kassörska slängt min bok, ringde det igen. det var nico, igen. han bad mig komma till butiken för att ta emot ersättning för boken. jag tackade så mycket, och gick dit för att hämta 90 kronor. väl framme får jag en stor ursäkt, och nästan en kram. jag får dessutom en hundring för boken, och 250 kronor i presentcheckar för besväret. jag blir rörd, och vi pratar en stund om hur de har det på ica supermarket högdalen. de har de inte så bra, men nico jobbar på det. dagens ros till honom.


comments
Postat av: C

Men shit! Vad var boken värd då? Hoppas du gick +-0 iaf :)

STOR KRAM! /Lyckliga mig

2009-09-28 @ 20:43:58
Postat av: emelie

boken är värd typ 90 kronor. så jag gick 260 kronor plus! å andra sidan hade detta kunnat undvikas om de bara agerat på rätt sätt... jag har ju varit där och frågat flera gånger sedan i torsdags, och lämnat mitt namn och nummer tre gånger... så detta var nog det minsta de kunde göra! 90 kronor kan tyckas vara en struntsumma, men det är hela grejen som är så absurd att jag saknar ord...



större kram tillbaka :)

2009-09-28 @ 20:59:21
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/
Postat av: c

schysst kompensation ändå!! ska nog gå förbi och "tappa" lite böcker jag med :)



Ses ikväll hun!

Puss

2009-09-30 @ 09:21:07

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0