dagens vintips och totalkrock:

här sitter jag och sippar på ett glas vin. oerhört mysigt. struntade i att titta på det näst sista avsnittet av desperate säsong 5. istället diskade jag, och fixade med matlådor och grejer. rev två ostar som nu ligger i frysen, då de annars skulle möglat. tänkte nu krypa ner i soffan med en skål glass och bara njuta av sista avsnittet. nästa vecka är det premiär för säsong 6, så då vill man ju friska upp minnet.

min mys stund stördes dock av att jag insåg att mitt genombrott på tv (som låtsaskock på kattis & company) krockar med just säsongspremiären av desperate! hur skall detta gå...

vinet heter santagostino och kostar 59 kronor på systemet. det smakar riktigt gott!


comments
Postat av: bonnie

då får kolla på kattis på tv4 replay efter desperate, det tänker jag göra så kan man se både desperate och dig :)

2009-09-30 @ 09:44:07

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0