dyra minuter.

suck. då jag glömde min bok på ica igår (fråga inte hur) så måste jag döda en halvtimme, innan jag skall möta upp med claudia och therese på hötorget, på annat sätt. jag kommer på att wayne's erbjuder wi-fi och traskar dit för att köpa en kaffe. till min fasa upptäcker jag att de asen tar 10 spänn för att koppla upp sig i 20 minuter. totalt oacceptabelt tycker jag, med tanke på att den ganska osmakliga koppen kaffe kostar 22 kronor.

därför blir det bara ett kort inlägg, med sur bild.


dagens ondaste: att ha glasögon en helt dag kan vara väldigt påfrestande. min näsa gör ont, och jag är yr i skallen. men men, man får väl lära sig helt enkelt...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0