jag är typ full. måste chilla.

alltså, att stressa verkar vara min grej. jag stressar till skolan, känner ångest och stress i skolan, och stressar mig senare igenom en öl med klasskamraterna. enbart för att komma på mig själv med att halvskrika till det stackars kioskbiträdet att "nej, det är inte det paketet! raden under. uuuuunder! hallå, nej nästa paket under ska jag ha!" jag är alltså smått berusad klockan kvart i sex påväg till ica och systemet. påväg till kungsholmen för att mottagas av en nyduschad jonas och en frusen therese. själv svettas jag efter att ha halvsprungit mellan tunnelbana, affär och deras hem. varva ner. jag måste varva ner... det gör jag med tapenade och lite rödvin. nu matlagning och häng. emelie, chilla...
dagens förtydligande: anledningen till att jag skrek på det stackars kioskbiträdet var att min klasskamrat röker cigaretter med vaniljsmak. med tanke på att jag numera knappt är en strikt kalasrökare tycker jag att det verkar ypperligt trevligt att förgylla dessa få sköna stunder med vaniljsmak.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0