nu kan du få mig så lätt.

de är så jag säger det, håkan kan sin grej. trots svajig början, både för håkan och oss, blev det en två timmar lång spelning på gröna lund, med det bästa av det bästa. hela nöjesfältet var packat, och efter två-tre låtar fick vi nog av pressen, bokstavligt talat, och förflyttade oss vuxet nog bakåt. långt bakåt...

men det gjorde absolut ingenting. håkans energi, om än något längre än vanligt, spred sig som sockervadd bland åkattraktionerna. vi blev glada, pigga och jag glömde totalt bort smärtan jag haft i foten hela dagen. håkan heals all wounds. givetvis hade han valt ut låtar från de flesta album, så att alla skulle få sitt. jag fick mitt när "mitt gulbergs kaj paradis" rullade fram. så jag tog i för kung och fosterland och svarade: "...bortsprungna katter ropar tillbaks!"


dagens planer: jag skall försöka shoppa så lite som möjligt när jag besöker beyond retro's rea i souk-gallerian. kan bli farligt...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0