sluta tidigt.

idag slutade vi klockan fyra. det är helt fantastskt. för jag var helt slut i huvudet, och kände bara för att åka hem och slänga mig i soffan. vilket är precis vad jag gjort.

ikväll får jag besök av claudia, och eventuellt johan, jonas och therese. med lite tur har jag inte ätit upp alla de kanelbullar jag tänkte baka, utan kan bjuda dem på ett par. blev sjukt sugen på just kanelbullar efter att ha sniffat in doften från pressbyrån påväg hem. kanelbullar, te och gott sällskap, kan det bli bättre?

dagens kisspaus: frågan är om man vågar sig på ett dopp i bassängen på högdalens badhus, efter en ganska oroväckande artikel i dn. läs den genom att klicka på bilden. summa sumarum kan man säga att det kissas för mycket i svenska bassänger, och trots att jag inte är speciellt bacillrädd, får det mig att vilja kräkas. studier visar på mängder kväve som motsvarar nära 625 liter kiss i en 25 meter lång bassäng, med ett djup på 2 meter.


comments
Postat av: Åmot

Tänkte på vad jag läste om "kiss" i bassängerna usch och jag har haft gympa i en nu i kväll lite äckligt om jag får säga det.

Tur man duschar ordentligt efteråt.

kram

2009-09-10 @ 20:31:03

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0