totalt, socialt, utmattad.

herre jissanes... när man börjar en ny skola, i en helt ny klass, är förväntningarna och spänningarna höga. men jag kan bara säga såhär: jag har nu drygt 30 nya vänner, fantastiska sådana. jag ser fram emot att börja skolan, på riktigt, så mycket att jag inte vet vart jag skall ta vägen. två dagar på barnens ö fick oss att verkligen lära känna varandra, och förstå hur bra detta kommer att bli.

 

vi spelade in en kortfilm, lagade mat, drack vin, skrattade, målade av varandra, badade bastu, badade i sjön, gick och la oss sent och vaknade upp lagom bakfulla med nöjda miner. även om bussresan hem var ett rent, hett helvete, sitter jag nu i högdalen totalt slutkörd. men fortfarande nöjd. detta kommer bli två fantastiska utbildningsår, med massor av fantastiska människor. mitv09 rocks.

 

dagens bildskörd: givetvis var jag för upptagen med allt annat för att ta bra bilder, men här är några iallafall...

 

min säng.

mysigaste utsikten.

smörstekta kantareller till soppan.

delar av min fantastiska grupp fixar förrätten.

alla skulle hjälpa till i köket...

...med diverse uppgifter.

vissa tog kockrollen på fullaste allvar.

allt är inte perfekt på barnens ö. alla insekter borde dö.


comments
Postat av: åmot

Härligt ser det ut speciellt kantarellerna, plockat lingon idag och faktiskt 10 kantareller mer dock mer lingon.

Tror som du att skolan kommer att bli toppen.

kramar

2009-09-01 @ 20:17:33

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0