var ska jag börja.

jag är helt slut. det har varit en lång dag i skolan, och jag är hungrig. gick och handlade på ica, men glömde champinjoner. dessutom pratade jag med en kille som jobbar där, som var väldigt tillmötesgående och hjälpsam vad gäller borttappandet av min bok. han hittar den inte, men lovar att höra av sig under kvällen.

han ringde nu för fem minuter sedan, med the verdict: tjejen som jobbade i onsdags slängde min bok, för att den var ivägen. jag höll på att smälla av. "hon är väldigt speciell" menar han, men jag fattar ändå inte hur en sådan sak kan hända. tur att jag beställt en ny, så att jag kan läsa ut och lämna tillbaka den. tjejen borde ju seriöst få sparken...

dagens lycka trots allt: på onsdag börjar grey´s anatomy... jag längtar så sjukt mycket.

bilden är lånad från: www.tvovermind.com


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0