and i stood up.

sådär ja. då har jag för första gången sett stand up på riktigt. på riktigt, riktigt alltså. det va grymt kul, trots att fadde inte var med, och inte minst fick vi en hel del bra material till vår dokumentär. känns sjukt kul att äntligen vara igång. jag älskar mina pojkar. de är så duktiga, och tar så fina bilder. och ljudet. ja det ska vi inte säga så mycket om än men jag hoppas att det gick in, och det gick in bra. nu sitter jag med johan i sophias lägenhet och tankar över allt material. trött. men nöjd. och glad. kommer att somna gott känner jag. imorgon kör vi heldag, fullt ut. som vanligt. pepp!


mc johan ranner visste hur man skulle få igång publiken. maffia comedy på underbara bar var väldigt bra.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0