and then the sun went down.

filmen var inte så bra. eller helt ärligt hade jag säkert gillat den bättre om jag inte under de heta hångelscenerna varit tvungen att be pappa byta kanal för att stämningen i vardagsrummet inte skulle bli för pinsam. något som inte är det minsta pinsamt är att erkänna min fascination av att se solen gå och lägga sig bakom havet. en utav de många anledningar att bo på västkusten. nu blir det mys med min absoluta favorit emma.


arctic monkeys - when the sun goes down.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0