august in my lungs.

igår luktade det augisti på söder. jag drog ett djupt andetag och tittade upp mot himlen. den var ljust färgad grå, och regnet hängde tungt. men det kom aldrig något regn. istället möttes jag av en flinande sophia med en latte i hand. ibland är det de små, korta stunderna man ses som betyder mest. ibland är det skönt att bara stanna till för att få en kram och några vänliga ord på vägen. innan det är dags att rusa igen. alltid på språng. alltid påväg. alltid något att göra. aldrig sitta still. jag beöver semester. jag behöver augusti.


ett härligt hallands väderö, en härlig augustidag.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0