friday ain't coming soon enough.

jag är så peppad på att det ska bli fredag. inte bara för att jag lyssnat på absoluta favoritlistan, utan även för att jag druckit rödvin och bestämt precis vad jag ska ha på mig. både på dagen (för att se snygg ut inför den där snubben i klassrummet bredvid som jag med mina hacker skills lyckats stalka reda namnet på) och på kvällen (för att jag ska på födelsedagsmiddag på kåken och då måste man vara extra snygg). moah sätter upp planscher, pluggar och står i. hon är så duktig. och just det. vi har ätit världens godaste middag, full med körv, och så åt vi chokladpudding till efterrätt.


pasta med grönsaker, kabanoss och smakrik yoghurtsås.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0