if you're happy, i'm happy.

idag har vi haft så in i helvetes förbannat roligt. det har varit fullt ös, och vi har pressat oss själva så att svetten lackat. galet, galet och mera galet. kaos, skrik och panik. men fy bubblan vad vi är bra. och jag har kommit fram till att jag gärna skulle jobba som bildmixer när jag blir stor. att vi sedan tog en grymt skön, timmeslång promenad från skolan till slussen i det vackra vårvädret satt verkligen som körsbäret på banana splitten. livet är bra härligt ibland. och just det, jag har hittat min blivande man. han går en teaterkurs på skolan och nästa vecka ska jag bjuda ut honom. och fria. så det så.

mina härliga klasskamrater vet hur man "jobbar kameran".

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0