no need to do this.

nu är det sommar nu är det sol, nästan. jag har i vilket fall som helst spenderat lunchen på balkongen. hur skönt som helst. något som var minst lika skönt var den 57 minuter långa promenad jag tog i morse. jag gick från blåsut till östermalmstorg. där duchade jag på gymmet, och åkte sedan till skolan. utan tvekan får det igång energierna på morgonen. nu har vi börjat bli riktigt varma i kläderna, och våra studioprogram börjar få fin form. men det är stressigt. men kul. stay in school!


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0