panically made it.

alla mina batterier dör. mobilen dör, och snart datorn. men jag är iallafall framme i göteborg. på fem minuter hann jag hamna vilse, och nästan bli överkörd av en spårvagn. cp stad. men nu har jag lyckats hitta ett mysigt café med snordyr latte, men med gratis internet. plus att de gärna laddar min mobil tack som tusan. mitt tåg från stockholm var inställt, men det var helt klart till det bätter. istället för intercity fick jag åka x2000 och var framme en halvtimme tidigare. så nu myser jag här på condeco i väntan på att emma ska sluta. härligt. regnet hänger i luften, men det gör detsamma. det är fredag. och jag är på toppenhumör!


min mascara har gått sönder, så blekare ögon får man leta efter. i-lands problem på hög nivå just nu.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0