rain on me.

det regnade när jag kom till gullmarsplan. så jag satt kvar på tunnelbanan. men sen tänkte jag att vad tusan, lite regn har ingen dött av. så jag hoppade av i skanstull och gick hela vägen till skolan. med luvan uoppdragen över huvudet. med regnet stänkandes i ansiktet. det tog 43 minuter. nöjd. när jag kom till skolan hade jag mascara under ögonen och mina lår är helt rödfläckiga av det kalla regnet. men vad gör det. sen så är kate nash så himla trevlig att ha som sällskap när man går, iallafall innan man fått upp farten ordentligt.


kan man inte säga det själv, kan man alltid be kate säga det.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0