standing up tonight again.

mera stand up. mera, mera, mera stand up. vi har snöat in på ämnet totalt, och skall ikväll göra lite research (och såklart skratta lite extra då vi inte har någon kamera med oss) när soran ismails stand up(pträdande) spelas in på gröna lund. detta tack vare en trevlig vän som kan få er att skratta här. annars är jag rätt slut, och ska nu äta en macka innan jag tänkte däcka framför ett avsnitt av bored to death. och ja, inspirationen kom till mig efter att ha lyssnat lite på bob marley. så dagen har gått skonsamt framåt.


soran ismail. bilden lånade jag här.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0