sunday, lazy sunday.

jag har drabbats av svår vårtrötthet. därför är det tur att denna dagen skall fyllas med enbart roligheter. först skall jag mysa med min söta klara på robert's coffee i halmstad. vi har inte träffats på ett år. ett helt år! sjukt. vi har avsatt tre timmar till att bara fika och prata. hoppas det räcker. det händer mycket på ett år. efter mys med klara skall jag fira att ett utav mina söta kusinbarn fyller åtta år. stora killen ska få en väckarklocka. en fräsig väckarklocka. men nu, fixa hår.
jag och busklara för två år sedan.
jag och buskusinen för två år sedan.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0