well i must say thank you.

tack vara lite länkande har jag fått lite fler läsare. det tackar jag för. lite bekymrad dock, då bilden som genererade ökningen är mitt såkallade "ess i rockärmen". men men, om intresset svalnar kan jag leva på denna besöksvåg ett tag iallafall. ego boost. igår kollade jag på "the boat that rocked" igen, och tittade denna gången på hela. utan att missa något. filmen var bra, musiken var bäst men längden lite väl tilltagen. en halvtimme kortare och det hade blivit fyra poäng av fem, istället för tre av fem. jag skrattade en del, men det kan även ha berott på rödvin och trevligt sällskap. nu blir det photoshop och mys med klasskamrater. men först, en bra låt från soundtracket till "the boat that rocked".


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0