coffee cool coffee warm.

"är det säkert att det inte finns någonting vi kan göra?" - varken jag, anna-karin eller marie var särskilt sugna att lämna redaktionen. det känns helknasigt. ledig imorgon, och flera veckor framöver. vad ska man då göra? elsa och therése tyckte att jag ska dricka kaffe en hel dag. varför inte. kanske på mellqvist's st eriksplan. det var där jag mötte dem i eftermiddags för att catcha upp efter deras semester. oskar linnros var där. sen for vi in till biblioteksgatan och jag skaffade mig min första elle-prenumeration. känner mig plötsligt lite tjejigare.



my brain is not working properly. hm. but i sure had a very nice afternoon at mellqvist's with elsa and therése. coffee. lot's of it.

comments
Postat av: Cissi

Bloppis på bloggen! Kika in och kolla om du hittar något! ;)

2010-08-19 @ 21:26:53
URL: http://ceciliav.com

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0