driving back to the right coast.

yepp. västkusten är den rätta kusten. och just nu är den extra rätt. julia är där, emma kommer på fredag och sandra också. plus en hel drös med härliga tjejer som ska fira emmas födelsedag. hela helgen. men en sak i taget. först ska jag ta mig hem. mamma ringde och varnade för det oväder som drar upp över landet. jag är inte den som är den, men att köra en pick-up i ösregn och kastvindar är inte jättekul. jag börjar med att försöka ta mig till strängnäs för att säga grattis till langen. om en timme kör jag. får se när jag landar på andra sidan landet...

vaknar till skönaste söndagslistan. som också funkar som any given förmiddagslista.


catatonia - don't need the sunshine.

driving home to the westcoast in an hour. gonna swing by langen in strängnäs to wich him a happy birthday. he's gonna get me cake. nice. but firts i gotta keep packing...

comments
Postat av: Ellie

Gilla jätte mycket :) Puss

2010-08-25 @ 22:32:26

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0