fear no darkness.

vad är bättre än att ge sig ut i skogen efter att ha spenderat sex timmar i en bil? trots starka vindar på upp emot femton sekundmeter körde jag och pappa ner till hökagården. jag sprang fem kilometer, pappa gick två och en halv. mitt i skogen kan ingen höra dig skrika, så när jag sprang där i mörkret kändes det rätt tryggt att veta att pappa fanns i närheten. nu ska det mysas med lillasyster och kollas på true blood. och ätas müsli med banan och yoghurt.



as soon as i reached my parents place after six hours in the car, me and dad drove down to hökagården, t-h-e place to run around here. it was dark, and a bit scary to run in the forest, but since i knew dad was around i felt safe. now it's time for some quality time with my sister. and some true blood. and müesli, yoghurt and banana.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0